25mars

Oj, idag har jag hunnit med massa känns det som, har alltså blivit en lyckad dag.. sprang på en gamla konfakompis på stan så himla längesen jag träffade henne snart ett år sedan tror jag.. sen så fyndade jag en riktigt fin rosa skjorta på hm och ett nice armband på wedins :) äkta nöjd är jag!

image9

hmm, ska nog försöka att hinna med att gå till optikern sen med om min pappa kommer hem någon gång.. det där med synfel och glasögon har jag på bara några få dagar fått en helt annat syn på och det är många delade meningar om den punkten. fika har jag inte fått göra idag fast att jag planderade det, men det får väl bli imorgon i stället.. det är hyfsat mysigt att sitta och fika på morfars - älskar det stället.. har ni inte varit där så är det verkligen värt ett besök!
    och nu ska jag försöka läsa mig igenom det som jag ska ha prov i nästa vecka, dock är det lite intressant det där med träningslärans grunder och styrka och sånt så det får väl duga.. måste börja simma igen, var ett tag sen jag gjorde det men vadå man rör ju på sig och med tanke på beach -08 så borde man ju skärpa sg ordentligt! solade innan med, med tanke på att vi ska bada snart med skolan så var nog det bästa jag kunde göra för att inte avskräcka de andra i min klass.. / s a

   


Kommentarer
Postat av: emelie

aw jag var på morfars idag, myspys !

2008-03-25 @ 18:50:23
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0