23.14

Förtillfället är jag lite osocial och sitter och skriver blogg i stället för att kolla på Repmånad - tycker verkligen om den filmen så himla dålig den är, förstår mig inte så sån humor.. ojoj, ändå har jag hunnit med ganska mycket idag, filmat en himla massa det var väl typ inget som var seriöst men ändå.. fikade på vattenporten med syster och jacob medans dom andra filmade med sina himla nerdssaker x) ja, jag säger då det.! 
    brist på fantasi och vad jag mer ska skriva så kan jag väl berätta att jag och jacob och fönstershoppade, det finns mycket fint som man vill ha. ja, man får väl ta och skaffa sig ett bra betalt jobb så man kan köpa allt man vill ha :) hahaha, om jag inte har sagt det tidigare så kan jag berätta det att jag sökte sommarjobb på hotel tylösand för någon vecka sen, hoppas väldigt mycket på att jag får det men man ska väl aldrig hoppas på för mycket.. 
   puss & gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0