Vi är svenska fans allihopa!

Sverige vann och det känns väldigt bra efter den inte så roliga första halv leken. 2-0 blev det för er som inte kollade på matchen.. Satt faktiskt i min ensamhet och kollade men hade ständig smskontakt med aqndra som kollade på matchen på andra håll. Bra stämning. Det var ju en hel del svenska fans och kollade på matchen in real life. Det vill jag också göra någon gång. Någon som frivilligt följer med?




I morgon ska jag gå på min syster skolavslutning, sen ska jag nog hem en sväng för att sedan åka iväg och jobba en stund. Kvällen spenderas nog med familjen och Andreas. Fatta nästa helg är det midsommarafton, då ska jag till Laholm med folk jag känner väldigt väl och kommer antagligen prata med folk jag aldrig träffat förr. Ska faktiskt bli lite trevligt. Nu kommer min stående fråga, vad ska jag ha på mig?! Kanske ska man köpa en ny typ klänning om vädret tillåter eller ska man rota fram något annat i garderoben. Jag ska nog överlägga detta beslut ett tag. Men det skadar ju inte att spana i affärerna om man hittar något trevligt. God natt

 

Kommentarer
Postat av: Andreas

Andra målet var ju verkligen ett prov på skicklighet! :D

2008-06-11 @ 14:43:55
URL: http://andhol.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag är frivillig! ;)

2008-06-11 @ 21:21:25
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0