Värsta klippet..!

Min dator lockar mig inte lägre, eller i alla fall inte när den är nerplockad i väskan.. Hmm, ska nog ställa upp den så att jag tar tag i mig själv och skriver en rad lite då och då. Imorgon kan jag lova er att det kommer en uppdatering eftersom att jag ska till frisören och bli en ny människa. Idag köpte min far förövrig en ny tv till mig och syster så nu behöver man inte flytta sig från sängen för att kolla på tv. Var en sväng på stan och spanade i de butikerna som var öppna och köpte värsta fin väska. Eller, jag tyckte det i alla fall.. Vill uppdatera min garderob lite nu med när jag får lön på tisdag så då ska jag försöka spendera lite.  Hönö nästa vecka, jag lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0