Glasdjävulen

Hyrde en film innan och såg med syster och Andreas. Glasdjävulen hette den, med Irene Huss. Riktigt bra var den. Ska nog ta och börja se dem. Det finns typ några innan den och så skulle den komma någon ny alldeles snart. En annan film som är bra är Moulin Rouge, den går på tv nu så sitter och små tittar på den då och då.



Måste ta tag i livet snart och strukturera upp. Ta kontakt med gamla kopisar och träffa de som man träffar så sällan. Då borde ju sommarlovet var ett upperligt tillfälle för att umgås. Ta tag och jobba lite med, fast det får bli nästa vecka. Nu är det mycket inför midsommar och massa. Nästa vecka, då ska det tjänas pengar..! Kom på innan idag att jag måste gå och fixa till mitt hår! Vet inte riktigt hur jag vill ha det än. Men jag tror att jag vill komma mer åt det blonda hållet eller ha det lite mörkare..? Ett stort frågetecken där. Ska tänkas över. Men.. blond elr mörk, det är frågan.. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0