Kort uppdatering från mig.

Händer ute i världen idag? Här händer det faktiskt inte så mycket om man bortser från allt skrammel och bank från pojkarna som fixar här.. Gjorde ett kort innan till min lilla kompis som fyller år på fredag, blev ganska så nöjd faktiskt.. Är inte så himla haj på det där med scrapbooking, men gör lite bara för att det är kul.


Bildkvalitén är inte den bästa pga att jag tog kort med mobilen, men så här ser kortet ut i alla fall :)

Denna veckan ska jag jobba järnet, så kanske inte blir så mycket uppdatering på denna fronten men jag hoppas på det bästa och att kunna hinna med lite här i alla fall. Imorgon är det massage, fatta att jag längtar. Ryggen tar kol på mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nej vad kul! :D Men då åker du med familjen eller? Hur länge ska ni vara iväg? :)

2008-06-23 @ 22:59:07
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: clara

Det blev jätte fint Sofia !

2008-06-26 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0