Tylöhus med massa fina människor!

Dagen är helt underbar och jag älskar min man som just nu är på bal ute i Tylösand. Imorse drog vi ut några stycken till Vilshärad och solade järnet, tog mig ett litet dopp i det blå, det var dock hyfsat kallt! Sen åkte vi hemåt för att fräscha till oss sen drog vi till Tylösand och kollade på alla fina som skulle på bal. Har tyvärr inga bilder just nu, men det kanske kommer någon dag. Helgen har varit väldigt datorbefriad där igenom har det inte blivit så mycket bloggande vilket har lett till lite delade meningar. Har ju därför inte varit så uppdaterad på denna fronten men ack så skönt det har varit utan datorn på ett vis också.

Imorgon börjar jag inte förrän vid elva, fast Andreas lär ju ramla in vid sju som det lät nu. Går till två imorgon i alla fall. Tisdag går jag hela dagen och på onsdag börjar jag halv nio och går en timme i skolan sen har jag äntligen sommarlov. Det känns helt underbart! Jag är glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0