Tidsfördriv & jordgubbar

Sitter och kollar på American dreamz för andra gången nu och jag kan säga att den inte är alls speciellt bra.. Vilket tids fördriv. Snart ska jag ta tag i mig själv och gör mig i ordning för jag och Andreas ska ta en sväng till Jysk och shoppa lite till Gus som vi ska till imorgon på midsommarfest. Hoppas han blir glad. Jag kan nog också garantera att han inte hittar hit så det är nog ganska lungt att avslöja sp mycket som jag gjorde. Sen svänger vi förbi Cilla snabbt sen bär det av till laholm för lite allmän fixning inför morgondagen. Värsta kul kommer det bli, hoppas bara att de inte regnar! Det har det ju redan gjort idag. Jordgubbar är gott. Jag typ lever på det, har nog ätit det varje dag denna veckan i allafall och förra var det väl typ varannan dag. Det är gott och man kan inte få nog av det. Men det var bara en parentes. Jag är glad för att jag har en sån underbar kusin som jag har. Pratar om det mesta om dig och glad att du mår bättre nu. Tänker på dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0