Shopping med fika

Hemma efter en lång och varm dag. Skolan gick ganska så fort. Hanna och jag fixade till två MVGn och vi är nu ganska nöjda. Som Andreas sa; dina betyg kommer inte att vara att leka med sen. Idrottslektionen, var solig, varmt och svettig. Skulle ju självklart vara ute och spela något konstigt spel där man hade en lång pinne och så hade man.. Ja, lite svårt att förklara och jag glömmer alltid vad det heter. Cyklade sen in till stan med Hanna där bak på pakethållaren och Cristoffer cyklandes bredvid, var inom Kodjos en sväng sen kom vi äntligen in till stan och åt glass i stora lass och de andra fyra åt även hamburgare, tycker inte om det riktigt. Sprang sen hem för att ta en efterlängtad dusch. Återvände ut på stan något fräschare för att träffa mams och springa på stan med henne. HIttade värsta fina linnet som jag tänkte ha på mig imorgon tillsammans med mina nya jeanskjol som jag köpte i lördags. Det blir nog nice får jag hoppas :) Nu sitter jag här med nymålade naglar efter en liten incident med nagellack över typ hela golvet men det fxade sig. Luktar dock nagellacksremover i hela köket. Men det är sånt som händer. Längtar till sista dagen i skolan imorgon och efter det bär det nog av till stranden där det ska jobbas lite på hudfärgen och antagligen spela lite beachvolley och bada. Ser dock fram emot mest att sola. Haha. Andreas kommer nog om en stund också? Tror jag i alla fall. Lägger in lite bilder på mina inköp för dagen här nedan. Puss


Ursäkta bildkvaliten..! Mobilen fick agera det är därför. För er som inte kan urskilja vad det är så är det ett linne, med små blommor och blader i rosa och rött. Denna kommer från BikBok och kostade runt 100-lappen.



Hittade ett par fina skor med på Skopunkten, billigt och bra. Sköna att ha typ till
stranden med funkar även till lite finare tillställningar.

Ska äver påpeka att jag är glad över mig själv, eftersom att jag sa det tidigare i år att jag måste köpa lite färggladare kläder. Och ja, än så länge har jag lyckats.

Kommentarer
Postat av: Linny

Dom vart ganska nice faktiskt;)

2008-06-03 @ 20:11:06
URL: http://linnysblogg.blogg.se/
Postat av: Cassandra

fint linne :)

2008-06-03 @ 21:12:36
URL: http://cassandraholm.blogg.se/
Postat av: Shivano

svar:

2 år kommer att gå fort =D

2008-06-04 @ 15:12:46
URL: http://shivano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0