Midsommar är nära.

Irrat runt på stan idag. Hittade typ inget som jag ville ha.. Kunde fått åkt till Väla idag, men orkade inte riktigt så tackade nej. Hittade i alla fall en kjol som jag tänkte ha på midsommar men har inte riktigt bestämt mig om det är fint eller inte. Blev ingen klänning som jag ville men jag får väl hoppas att kjol duger det också. Jag vill ha sol på fredag, men det är väl inget direkt man kan förvänta sig, för vi bor ju i Sverige. För det mesta är det ju bra men inte alltid. Ofta regn på midsommar har det varit de senaste åren, det är riktigt tråkigt!!


Duger detta till midsommar?!


Kommentarer
Postat av: Therese

åh, kjolen var ju jättesöt! tycker verkligen att du ska ha det på dig :)

2008-06-17 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0