Frisören väntar på mig..

Att gå upp tidigt är inget för mig, idag var det inte det i alla fall. Har jobbat idag från 7 - 12, känns ändå skönt att vara ledig på eftermiddagen.. Träffade Vicki när vi var och handlade innan, jag längtar till Frizon måste jag säga!! Beställde tid till klippning och slingning idag på Salong Chess, vill att denna veckan ska gå JÄTTE fort, orka vänta liksom.. Tips på vad som är snyggt nu för tiden? Jag funderar på typ ganska blondt och lite halv kort..?

Sitter och spanar in flygstolar med, borde boka det snart.. För det är ju faktiskt inte så länge kvar tills jag ska åka. Ska bara börja tvåan och lite så..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vart ska du åka? :)

2008-06-23 @ 20:21:27
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0