Fördriver tiden med att sola.

Känner inte riktigt att bloggen tar riktigt så mycket av min tid som den borde göra. Eller så är det för att jag de senaste dagarna typ inte gjort något vettigt. Det jag fördriver tiden med nu för tiden är väl att ligga på stranden, sola och bada, umgås med alla fantastiska människor som finns i min närhet och äta massa god mat. Inte direkt några speciella happenings. Måste bara berätta att jag har nog blivit lite brun. Fast bara lite. Imorgon ska jag och jobba typ mellan 7.00-11.30, drar sen in till stan för jag ska få en ansiktsbehandling. Så himla skönt. Tänkte springa lite på stan, före eller efter vet jag inte, och försöka hitta en fin bikini. Jag vill ha en klar röd med knyt på trosorna. Finns det?


Förra sommaren..

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åå, vad fin bild :)

2008-06-08 @ 21:27:19
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: Victoria

Å, vilken härlig bild! :)

2008-06-08 @ 21:52:56
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0