Chiquita smoothie?

Jag lever, tro det eller ej! Ligger och tar det lungt i soffan för tillfället. ska senare idag försöka ta mig ut på stan och leta efter något som kan duga till midsommarafton. Ska träffa Andreas också när han slutat jobba och försöka hitta en klockan till honom. Hans gick sönder för inte så längesen. Jag vill också ha ny!! Ikväll ska jag och Andreas förhoppningsvis åka till Gus och Cilla för att äta lite god mat. Värsta trevligt brukar det vara så det blir det nog ikväll med.

Är det bara jag som bara måste rusa iväg och leta upp en Chiquita smoothie idag? Har inte smakat den än pga att jag inte hittat den, men idag ska jag leta upp den minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0