Jag längtar ...

Jag längtar till helgen, till Hönö och till solen. Det är det enda som fattas mig nu.. Idag har jag jobbat lite kan ju behövas ibland. Fick lön idag med och det är ju inte fel. LAgade lite snabbt mat med Andreas och gick sen för att handla till middagen imorgon. Pasta med lax blir det imorgon, hoppas bara att det blir bra. Imorgon är det HBK-Hammarby hemma, jag kan meddela att jag ska dit. Kommer ihåg förra året när det var match mot Hammarby, det var så hilma varmt då så jag stannade hemma i stället och gick till Furran med Josse för det var så äckligt varmt. Men i år ska det blir av.

Följande veckor ser ut som följande;
- På tordag åker jag nog ut till Gullbranna och besöker festivalen en kväll.
- Lördag bär det av till Hönö med mamma och syster. Stannar där en vecka..
- Kommer hem en vecka senare på lördagen och åker sen uppp till Lyskil på måndagen.
- Stannar där ett par dagar och kommer hme lagom till Marinfestivalen och RixFM festivalen.
.. sen så är jag helt obokad så vill du göra något så är det vara att säga till!

Nu ska jag gå och krypa ner i en varm säng.. God natt


Kommentarer
Postat av: Victoria

Boka in mig när du har tid :P

2008-07-02 @ 11:41:48
URL: http://victori.blogg.se/
Postat av: Emelie

mig med !:)

2008-07-02 @ 18:04:32
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0