Tandemcyklar & tygskor

Usch, vilken dag.. Orkade verkligen inte jobba idag, så tog mig friheten att gå hem väldigt för många timmar tidigare.. Måste bara berätta att i måndags cyklade jag tandemcykel för första gången i mitt liv.. Tjatade lite på Andreas så han skulle ta fram den och fixa den lite så att man kunde cykla på den. Det är värsta soft, att liksom bara sitta där bak och typ bara cykla när  man känner för det.. Sitter hemma hos Andreas nu helt ensam, det är ganska så skönt att vara ensam ibland. Fast bara när man själv villd et så klart.. Undrar hur det går för mina tygskor i tvättmaskinen..? Hoppas dom inte förströrs för då blir det PANIK!! Har hittat värsta nice skorna som jag ska köpa någon gång snart framöver. Jag längtar! Vill inte avslöja för  mycket om vad det är för några med risk att för månbga kommer köpa dom, fast med tanke på min läsarstatistik så är det nog ingen risk..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0