SF bio

Jag har verkligen sett en film som har gjort mig underbart glad. Längtar tills jag också lever ett sådan liv och jag hoppas och tror att jag ska komma lite närmare åt det hållet i alla fall. Att ha så nära vänner som alltid finns där som man kan skratta och gråta med. Kanske inte så svårt att gissa vilken film jag såg på bio för en stund sedan då..! Såg SATC med Cilla. Jag älskar filmen och alla dessa fantastiska kläder. Jag vet att jag inte var den först som såg den, men - bättre sent än aldrig. Och det blir ju oftast bättre när man ser filmer på bio. 



Tillbaka till verkligheten som just för tillfället är väldigt proppfull med massor att göra, eller det känns som det i alla fall. Imorgon ska jag för en gångs skull inte jobba utan ta mig en ordentlig sovmorgon för att senare gå ut och lägga mig i solen och få lite färg. Nu när man inte är inne i stan så får man ju passa på när det finns trädgård. Senare ska jag ta mig in till stan och göra några ärenden. Där i bland hämta Andreas tröja som han beställde för snart två veckor sedan, måste säga att de inte har så stor koll på Nicco.. Kvällen ska tillbringas med kompisarna hos Rasmus. Lördagen, har jag lite beslutsångest över.. Ska jag åka och kolla på Laxacupen och träffa en kompis jag träffade på Hönö eller ska jag åka till stranden med familjen? Hm, det är det stora frågan.. På kvällen vet jag inte heller vad jag ska göra. Det är så himla många som ska iväg och göra annat. Känns som att det bara är jag och Andreas har något att göra. Men som vanligt så kommer det väl alltid upp något. Söndag är ju den stora vilodagen och ja, det ska det få förbli. På kvällen är det dock Champangeprovning hemma så det ska bli lite småmysigt eftersom att det är jag som har efterfrågat det. Min syster kommentar om det var att hon inte ville vara hemma då, men förhoppningsvis så ändras även inställningen till sädan med åldern också.

Nu har jag skrivit jätte mycket, så här mycket har jag nog inte skrivit på mycket länge.. Måste försöka hitta tillbaka dit där jag varit innan.. Ska försöka uppdatera min header och layouten här med. Någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh. den är så bra! grät du med?

2008-07-26 @ 18:26:03
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0