SATC

Skulle sätta fint med en liten sömnpaus nu och det lär jag ju få när som. Idag har det verkligen varit en toppen dag. Började med att jag drog till stranden och det var värsta skönt, mycket folk och kallt i vattnet, allt var precis som vanligt. fick lite färg också skulle jag tro. Nu ikväll så var jag på Gullbrannagården på festivalen där och det var värsta mys. LIte synd bara att vi inte köpte pass så vi kunde gå på konserterna så vi drog i stället en sväng till stranden och sen till Mellbystrans och träffade lite trevligt folk. Poolpartyt var redan över så var bara lite folk kvar när kom.. Hamnade i söngen precis och somnar när som helst.

Är det bara jag som vill se SATC-filmen? Har inte sett den ännu..!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh jag vill med se!

2008-07-04 @ 13:15:48
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0