Peter Larsson lämnar HBK

Jag älskar verkligen solen. Man blir så himla mycket piggare plus att alla människor får så fin färg i hyn jämnfört med vänter då alla är grå och trista.. Jag går idag ut och in, det kan bli för varmt i solen och har man inget solskydd så känner jag inte riktigt för att bränna mig. För det fanns ju inget solskyddsmedel här hos Andreas.

Ikväll kommer Andreas föräldrar hem så då är vi inte ensamma i ett helt hus längre. Så det är bara att gå tillbaka till det vanliga. Hoppas han hittar en lägenhet snart. Så jag kan få komma och hälsa på honom någon gång ibland. Eller förresten så kommer det nog inte alls att bli, om jag känner mig och även Andreas rätt så kommer jag väl mer eller mindre bo hos honom.. Men det gör inte mig något ont!

Snart ska jag ta mig in till stan och pappa för att hämta lite sommarkläder. Har ju inte riktigt varit väder för kjolar och shorts den senaste tiden så har bara jeans här, kanske itne så jätte roligt att gå runt med en dag som denna. Solen väntar, ska bara vara lite duktigt innan det och hämta posten..



(Parentes)
Igår skrev Peter Larsson i HBK kontrakt med Köpenhamn.. Att han skulle till Köpenhamn visste jag dock några dagar innan i alla fall Hallandsposten visste det, det är lite coolt :)  Hoppas att HBK inte går helt ner i botten utan honom..


Kommentarer
Postat av: heej

Få gratis smink här!: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=586

2008-08-06 @ 17:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0