Mysig plats - HÖNÖ

Sitter i den söta lilla söta stuga på Hönö nu. Den är värsta mysig och ändå ganska så centralt. Denna veckan kommer vara oslagbar, fast utan Andreas kan det blir kämpigt men jag får försöka stå ut. Vi har faktisk varit tillsammans i ett halvår på tisdag. Ojojoj, säger jag. Pratade med Jacob nyss, han är lite knäpp. Satt typ på jobbet i baren och flög med helikopter. Det är faktiskt skitsvårt! Men tillbaka där jag startade, tog med mig datorn för att inte bli helt tappad. Måste ju kunna hålla lite kontakt med omvärlden när man är borta.

Imorgon ska jag ta cykeln ner till stranden och försöka bättra på brännan. Känner att det behövs, det är ju så himla skönt med! Älskar hela grejen med att man kan ta cykeln vart man vill och typ bara leva livet. Imorgon kommer Sara hit också och det kommer verkligen bli ett kärt återseende. Verkligen jätte längesen jag träffade henne.

Längtar till jag kommer hem också efter att ha varit på Hönö och i Lysekil för då ska jag få träffa massa roliga människor, massa som man inte träffat på länge. Borde nog spara några kronor så man kan gå och fika för det lär det väl bli! Men det är mysigt. Nu är jag ganska så trött så sängen väntar lockande!


Borta bra, men Halmstad bäst!
Eller hur är det man säger?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0