20.47

Nu är det nästan så att man lite längtar till skolan, att få komma tillbaka till det vanliga, träffa alla människor, få lära sig nya saker och alt det andra som man får på köpet. Förhoppningsvis kommer det bli ett bra schema så man står ut. Ska bli skönt och intressant sen med praktik två gånger i veckan med efter jul. Lärorikt och man lär sig mer hur det funkar i praktiken, allt det som man lärt sig. Men det kommer nog kännas ganska konsitg att jag sk afortsätta gå i skola medans Andreas ska jobba 7-16 varje dag. Våra dagar är ju inte direkt lika varandra. Ska försöka ta upp simningen igen, ska därför gå och införskaffa mig ett simkort, ganska så ambitiöst av mig att börja i alla fall små träna.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Tack för din kommentar. :) Ha en fortsatt bra kväll.

2008-08-20 @ 22:10:38
URL: http://anilina.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja simning är härligt :) Går ju att göra det med på nautilus, vilket jag tycker är skönt! Val möjligheterna är många ;) Nu ska jag iväg till skolan här. Ha en bra jobbdag! :) <3

2008-08-21 @ 08:26:42
URL: http://victori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0