Long time..

Det var ju ett tag sen så kände att jag kunde skriva av mig lite. Det har hänt mycket sen jag skrev sist.. Varit på Frizon, passerat 7 månaders strecket med Andreas, varit i Gbg osv.. Har även hunnit med att jobba lite så jag fick lite pengar idag som jag spenderade ganska så snabbt. Köpte converse idag, värsta fina. Skyldig Andreas lite pengar med så det går åt.. Han ska förresten flytta den 1 september med, värsta mysigt kommer det bli. Fast nu kom jag på att det kanske jag har berättat redan med nu gjorde jag det igen. Inflyttningsfest kommer det väl att bli så småningom :) Uuh, om 10 dagar börjar skolan igen. Inget jag längtar till med när jag väl börjat skolan så händer alla kul saker liksom. Andreas flytt, till Ullared och så är det ju Spanien så småningom med..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu vill jag bara komma hem så jag får se dina converse o börja planera lite möblering! ;)

2008-08-13 @ 10:08:24
URL: http://andhol.mine.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0