16.23

Det har varit en ansträngande dag minst sagt med filmtittande och soffliggande.. Jag laddar fortfarande upp inför skolan, som börjar på fredag, jobbar dock imorgon så att jag ska komma igång ordentlig. Gårdagen var hård för Andreas vilket märktes i morse när han skulle gå upp. Men det blir väl så efter kräftskiva.. Idag har Andreas med hjälp av mig planerat lite ytterligare inför hans flytt som inträffar nästa vecka. Det är mer än vad man tror som behövs. Vet ju lite hur det är efter tre flyttar på mindre än två år.
 
("God morgon! Puss")
Det är knappt så att man ser vad det står men detta skrev han till mig imorse och satte i taket. Lite gulligt faktiskt, med tanke på hans tillstånd.  Nu står dammsugning på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0