12.34

Förhoppningsvis så är det ingen i min klass som läser detta, i alla fall inte idag. För jag tänkte berätta vad som kommer att hända Hanna och mig idag. Vi ska iväg till Sture med en lärare för där ska Hanna fotograferas till en typ reklamaffisch för handelsprogrammet. Kommer bli lite kul! En bild kommer nog senare idag med för detta får man ju inte missa.

Senare idag efter skolan alltså så ska jag träffa Jacob på stan. Shopping och fika kommer det säkert bli idag med. Men det sitter aldrig fel, undra vem som är mest shopping galen? Jacob eller jag?

Kommentarer
Postat av: HANNA

du ska också vara med, bara så du vet! PUNKT SLUT.

2008-08-28 @ 12:35:33
Postat av: Andreas

Sooft! Jag vill också shoppa och fika med er.. :/ Jag får väl shoppa själv på ikea igen! :p

2008-08-28 @ 12:50:13
URL: http://andhol.blogg.se/
Postat av: Tezzan

tack för välkomnandet, jag jobbar för fullt med min blogg för att få den som jag vill ha den...

2008-08-28 @ 13:48:23
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0