Valborgsmässoafton.

Nu måste jag skärpa mig med skrivandet..! Har inget inplanerat i helgen så mycket än så det blir nog mycket tid framför datorn och förhoppningsvis i solen också, men det går ju faktiskt att kombinera :) Idag gick jag upp ganska så sent, typ sju så det var väl behövlig. Dagen ska jag spendera i skolan, efter det ska jag försöka komma hem en snbbis coh sen iväg med Andreas och Jacob och handla det som behövs till kvällen - grillpartaj på stranden väntar :D Tjoho.. Massa nice folk också, Cilla kommer ju och det är ju typ halva grjen att få träffa henne (a)
  Hahhaha, det är en dator i datorsalen som inte fungerar och under den tid jag har suttit här så är dte typ jätte många som har försökt sig på den.. Det är lite kul, så elak jag är.. 
  Jag är ledsen att jag verkligen inte skriver något vetiigt här längre.. Ska försöka göra något åt detta, måste få upp statistiken lite med, hmm.. Något som har något tips på hur man gör det? Puss

Förresten, idag fyller ju Carl XVI Gustav 62 år grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0