Tro?

Blev riktigt nöjd med den nya designen ^^ Trodde faktist inte att Andreas på egen hand skulle pricka in så bra.. Även om det behövdes lite justeringar här och var och att det ska läggas till lite här och var men det är väl det lilla problemet. Sitter nu i alla fall ensammen kvar i köket efter att mamma och pappa gått iväg till Pingst.. Borde verkligen inte sitta här framför datorn och msn för i stället borde jag sitta och råplugga svenska och matte för vill inte sitta i helgen med matten :/ (Äpple är gott) Undra vad det är på tv ikväll..?  Säkert inget roligt så då hinner jag ju med annat i stället, typ packa, plugga och tvätta.. Hmm, inte mina starkaste sidor det där direkt.
   Funderade på en sak innan, om man är kristen.. Får folk en annan syn av en själv då eller är det bara en sak som man typ inte lägger så mycket vikt vid utan man bara accepterar? Att ens egen tro kan göra att folk tar avstånd från en och tycker att den är udda och att man inte ska tro på något? Detta tycker jag är lite konstigt för ja, som du kanske redan har listat ut så är jag en sån där kristen.. Som har en tro och som tror att det finns något mer. Något mer som får allt att fungera och som har tänkt ut allt. Värsta collt var det innan i allafall för berättade innan för en kompis att jag hade tro och så och bet visade sig att han också halvt hade varit det innan eller att han i allafall varit på ungdomsgård i en kyrka vilket jag var riktigt roligt att höra.. Att det kanske förekommer mer än vad man kan tro? Jag hade inte förväntat mig detta och det var roligt att få ta del av det.. För det är väl inte sånt som man går runt och skriker rakt ut - inte jag i allafall.. Är nog lite osäker på om jag ska publicera detta men jag känner att jo, men varför inte? Det ligger mig varmt om hjärtat och det är en del av mig.. Visst det är många som kommer att läsa detta och kanske fel om dom läser, men det är jag och sen får ni ju tolka mig hur ni vill.. Om du redan är min vän och du inte visste detta redan så skulle jag tycka att det skulle vara väldigt tråkigt att du skulle ta avstånd från mig bara för detta..
Nej, nu har jag funderat tillräckligt för idag.. Har du fundering så skriv en kommentar. Take care <3
image24

Kommentarer
Postat av: Maria

Själv är jag inte troende alls, men ser inte ett dugg konstigt på de som är troende. Jag kan inte säga att Gud inte finns, jag har inget bevis. Finns ett sådant så är jag villig att börja!

2008-04-17 @ 19:56:04
URL: http://mariahh.blogg.se
Postat av: Eva

Fortsätt blogga om din tro och dina tankar, Sofia!
Gott att läsa för oss alla!
Kram!
Eva

2008-04-21 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0