Tisdag

Iiii! Imorgon kommer antgaligen mina glasögon till Halmstad :) Lite trevligt faktiskt, fast får se om jag vågar använda dom.. Hm, sitter i skolan nu och ska snart ha lektion, matte, var ett tag sen jag hade det nu med tanke på att jag missade den igår. Usch, gick upp tidigt idag - kvart i sex är lite för tidigt för min del. Han dock med att äta nyttig frukost och det är ju alltid något! :)
  Händer idag då? Ja, den som visste det.. Ska väl försöka gå klart skolan sen efter vet jag inte. Kommer antagligen hamna på något fik, måste ju i alla fall äta. Andreas kanske man ska hinna med att träffa också, måste ju få reda på alla detaljer från igår.
  Imorgon ska jag på HBK - IFK Göteborg, ska bli riktigt kul! Hoppas bara att dom vinner annars kommer jag nog lbi lite ledsen :/ Hittills har det ju gått bra för Halmstad - vann mot Gefle och spelade lika mot Helsingborg som ändå är tippade att vinna. TJOHO!! Funderar dock lite över tiden när den börjar, men ska ringa ett samtal idag så får väl förhoppningsvis reda på det då. 
  Nej, matte var det som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0