Sömn

God morgon alla glada :)

Började lite för tidigt idag kan man ju säga för vad jag var i skick för idag.. Usch, senast jag kollade på klockan igår var tjugo över ett och kan säga att det har satt sina spår. Har i alla fall haft musik nu i någon timme, basade lite som vanligt och mina fingrar tyckte nog att det var aningens jobbigt, haha. Men det är kul i allafall så det är ju tur. 
 Hanna kommer inte till skolan idag och det tycker jag är lite tråkigt! Hm, känner mig lite ensammen men får väl lita på att dom andra i min klass tar hand om stackars mig.. Ont i huvudet har jag också, har ett lite bekymmer, om jag inte har glasögon så får jag ont i huvudet, har jag glasögon får jag också ont i huvudet för tillfället. Så det bästa hade ju varit om jag låg hemma och sov i stället för att ha ögonen öppna..! 
  Svenska väntar om typ tjugo minuter, satsdelar  som vanligt nu för tiden och ja, jag klarar mig utan det i allafall! Men det är bara bita ihop. Snart är det ju sommarlov och det säger man inte nej till.. Får bita ihop nu det sista.
   Jag bara måste kommentera också att Hammarby förlorade igår mot GAIS, hahaha Andreas var ju inte för glad igår x) Det kan dom ha..!  So looong!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Sommarlov? Knappast, det borde inte du ha heller så elak som du är! Tracka ner på stackars fotbollsfantaster...

2008-04-11 @ 13:50:47
Postat av: emelie

haha!

2008-04-11 @ 17:36:15
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0