Pigg & glad

God morgon!
Idag är jag verklgien pigg & glad :) Sov typ nio timmar i natt och när jag sov så mycket sist kan jag nog inte dirket komma på, var ett tag sen i alla fall! Sitter i skolan nu och ska ha engelska snart. Inte mitt bästa ämne om man säger så.. Hmm.
  Igår träffade jag som planerat massa roligt folk, fikade och snackade skit. Jag och Linett gick från skolan in till stan igår, eller hon gick och jag cyklade bredvid för att inte framkalla skoskav.. A, i allafall är det bara vi två som har fått känslan av att typ många tittar? Det var en nisse som verkligen vände sig och hängde ut genom fönstret och glodde.. O´? Vad är det för samhälle vi lever i..? 
  Dagen har jag inte riktigt planerat än, förhoppningsvis kommer jag hem så fort som möjligt men det kommer väl alltid något ivägen typ fika.. Pratade med Jacob om att kanske ses idag, men får väl se vad som händer.. Måste packa en himla massa idag med, ska in till pappa imorgon och sen så ska jag till Linköping till helgen vilket kommer bli riktigt nice ^^ Typ softa massa, med shopping, träffa folk, fika, dansa med barnen, kalas mm.. Det kommer ju inte bli en lugnt stund i alla fall! Men det är väl tur det med för man vill ju inte vara sysslolös där uppe..
  Nej, nu väntar lektionen.. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0