på vääg

God kväll! Hamnade hos mamma ikväll, men det skadar ju verkligen inte! :) 
   Dagen började ju inte för bra, försov mig med typ en timme så missad första lektionen, Funderade på att skita i skolan idag men Hanna tjatade dit mig. Hade alla lektioner som vanligt. Efter skolan träffade jag Jacob över en glass på Donken, kanske inte så nyttigt men ack så gott med daimglass! Sen drog vi till kyrkis där Tobias utövade sin nya hobby - bygga domino och en himla massa uppfinningar där till.. Victoria och Erik kom också efter ett tag, Vickis tabbe när hon gjorde så att typ lite av varje började ramla och golfbollar börjar dingla. 
   Nu som sagt är jag hos mamma, hoppade lite studsmatta innan, sjukt kul är det och ändå ganska bra motion för benen. Borde börja träna, men orka ta tag i det. Ett sätt vore ju att typ börja cykla till skolan, ska nog börja göra det nu när det börjar att bli fint väder - me like ^^ 
  Ska simma imorgon med på idrotten känner väl i alla fall att det går åt rätt håll! Nu ska jag äta en bit mat. Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0