Liv?

Så hamnade man vid datorn igen. Undra egentligen hur många timmar i veckan man sitter framför en
datorskärm?! Det måste bli ett antal timmar. För bara nu denna stunden kommer jag sitta typ en och en halv timme för det finns typ inget att göra.. Liv?
   Kom på för någon dag sen att Luddes konfa på Öland och Hönö krockar - vilket inte är så bra. Skulle jätte gärna vilja komma till Klinta i sommar men att missa Hönö är nog ännu jobbigare :/ Jaja, ska samtala lite med de inblandade i det hela. För som alla kanske märkt så är ju sommaren på väg och det är mycket som redan är bokat och ja, dubbelbokat också. Massa som ska gå på bal som man måste kolla på och studenter som ska uppvaktas. Hoppas bara att denna sommaren blir rolig och att jag får ett hyfsat sommarjobb, har ju egentligen redan men man säger ju inte direkt nej till ett mer ordentligt?
  Glasögonen tar typ död på mina ögon. Det märks ju att jag bara ska använda dom när jag sitter och skriver och sånt, men hade ju inte skadat om man typ kunde göra så att man såg bra med dom på lång håll också för det är lite störigt! Ska nog gå och snacka med optiker idag, eller imorgon eller nej, det hinner jag ju faktiskt inte. Är typ upptagen hela eftermiddagen imorgon med frisören.
  Ut och röra på sig lite idag tror jag att jag ska göra. Fick förslaget om att simma men känner mer för att vara ute i solen ida och softa :) Någon som vill hänga med till stranden och gå en promenad kanske? :)

Snälla! Hur ska jag klippa mig imorgon?! Tror ni jag passar i kort hår, typ axellång? Jag har beslutsångest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0