Kulturdag

Heej!

Sitter förtillfället på balkongen, med datorn i mitt knä och solar.. Kan det bli bättre?! För det är fuskigt varmt och blåser inte alls så där finns inget att klaga på.. Kommer väl sitta ett tag till och njuta av vad Sverige har att erbjuda idag. Ny bra musik lyssnar jag även på.. Just nu är det härligt svängigt - Plastic little..
  Idag har det varit Kulturdag på skolan och det var väl så där halv kul.. Det roligaste var väl att Vincent Vicious var där och spelade. Lyssnade två gånger på de, vadå freake?! Sen skulle vi ta massa olika bilder på klassen vilket i vår klass totalt misslyckades! Vi har (tyvärr) ingen sammanhållning så det var inte många som ville hjälpa till..
   För er som inte hänger med inom Allsvenska och med Hbk så förlorade de igår vilket var riktigt surt, inte en glad min igår.. Plus att jag saknade Andreas typ sjukt :s Men som tur är så är han äntligen påväg hem nu från Tyskland och kommer hem typ i natt så får väl träffa honom imorgon efter skolan men ändå snart är vi i allafall i samma land..! (asså jag skojar nog inte om det är typ mer än + 25 i solen, det är väldigt sköt kan jag säga i allafall. Förstår mig inte på människor som inte tycker om solen och typ sitter inne hela sommaren. Men de har säkert en förklaring de med.. 
  Senare idag lär det ju typ inte hända någonting, vilket kan vara ganska skönt ibland men tror det komemr bli ganska tråkigt idag :/
  Förresten, det är möjligtvis ingen som läser detta som har en husvagn till övers som jag kan låna i början av augusti? Börjar bli lite krisigt nu om vi ska komma iväg över huvudtaget till Frizon.. 
 

Nej, nu ska jag återgå till heltidssolning :) puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad härligt det lät! Själv satt jag inne(!), dum som jag var, på pappas jobb och pluggade i eftermiddags, men lite sol hann jag som tur var med att fånga :)

2008-04-22 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0