Helgen hittills.

Tjänare alla nattugglor!
Sitter för tillfället i Östergötland och fick faktiskt tag på en dator en snabbis så tänkte uppdatera lite på det här stället. Går dagen såg ut som sådan att ajg "stressade" järnet när jag äntligen kom ifrån skolan, sprang inom Åhléns på vägen hem och sen var det lite allmänt fix. Satte mig senare i bilen för att åka till station där vi hämtade Cilla. Väl ute på vägen igen riktiade vi oss in på Linköping med diverse stopp. Lite sömn fick jag i allafall och det säger man ju inte nej till..! Väl uppe fick vi lite kvällsmat och somnade ändå ganska så hyfsat..
  Vaknade väl lite tidigt om jag fick bestäma idag men skulle ju inte hunnit med allt fix innan vi ksulle iväg till Salem så det var det väl värt. Sjöng lite sen drog vi in till stan och spanade folk och butiker. Käkade på donken för andra gången denna helgen och antagligen kommer det bli en gång imorgon också.. Sprang lite till på stan, hade tre danspass sedan var det kvällsmat, övning igen och sedan vart det kalas.. Har suttit i typ två timmar ikväll och fixat buketter till imorgon plus att vi åt godis och snackade massa strunt. nu är nog Cilla klar i duschen så då ska vi äntligen få sova :) Ska ligga i sängen om tre minuter men tror inte vi kommer lyckas.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0