GAAAHHH!!!

HATAHATAHATAHATAHATA blogg.se!! varför blir det så här?! hade skrivit värsta inlägget, vilket tog lite tid men sen när jag väl skulle publicera det, tror ni inte att jag har loggats ut då eller så att hela alltet försvinner!! innan dom ändrade och bytte plattform kunde man bara gå tillbaka och hitta det man skrivit igen utan att spara eller publicera.. så himla irriterande! såå.. jag får väl göra om det helt enkelt.. :/

Röda naglar är snyggt, röda naglar är dock svårt att få ordentliga och fina. har i själv gjort ett gott försök idag och tror nästan att jag lyckades. hoppas det i alla fall. har dock inte redigerat dom än och gjort det där lilla extra men det kommer väl sen ikväll någon gång. ett tips är att inte måla naglarna och springa fram och tillbaka till tvättstugan samtidigt - inget att rekommendera alltså.. jag orkar inte ta hela min skoldag en gång till med risk att jag skulle somna för så roligt var det inte. efter skolan var jag i alla fall en sväng på stan och bestämde lite senare med emelie att jag skulle komma till morfars där hon, matilda och malin satt och fikade. allt var ju alltså som vanligt.! såna människor skulle jag också vilja att det gick i min klass, hur sköna som helst och inte en tråkigt stund där inte..
    på söndag ska jag på välgörenhetsgala på sannarp med emelie och victoria, ska blir mycket trevligt att få lyssna på vincent vicious igen. var ju typ senast i somras jag såg dom live senast! :o dåligt. nej, nu ska jag gå och se hur det går där nere bland alla tvättmaskiner och torktumlare.. så - keep up the good work!
   förresten, måste bara få er som läser detta att även spana in en kille vid namn André Wiktorsson, han är modebloggare och jag diggar hans stil!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0