Fullproppad helg!

Det är jobbigt att vara hungrig! Sitter här och väntar på att klockan ska bli elva så att jag kan få någon mat, tyckte det var lite onödigt att gå och köpa något nu när man ändå får mat snart - bara att stå ut alltså! Nu har jag haft svenskaprov, typ inte alls svårt. Gick ganska fort och skriva det, typ tjugo minuter eller något.. Hoppas i allafall att det gick bra, det kändes bra i allafall men man ska inte dömma efter det.. Inte när det gäller mig!
  Dagen ser ut som sådan att jag ska gå klart i skolan, slutar vid ett. Sen ska jag hem, packa det sista, duscha, fixa och sen åka iväg till stationen och hämta Cilla, som kommer med tåget klockan 15.00. Sen bär det av till Lindhs där vi ska hämta lite smått och gått. Sen äntligen bär det av till Östergötland och Linköping :) Ska bli värsta kul och träffa Simon igen, var typ fem månader sen sist! Men så klart är det förstås roligt att träffa allt annat folk också! Shopping & fika ska vi också hinna med :) Eller om det blir så mycket shopping för min del vet jag inte. Smink ska inhandlas i alla fall :) På söndag typ vid tolv/ett bär det av hemåt igen för vi får ju inte missa Tilling-mässan i Immanuel 17.00 , kan bli lite ont om tid men det fixar vi nog!
  Ha en fortsatt trevlig och dag och helg.. Antagligen kommer jag inte åt någon datorn i helgen så här bli nog tomt.. Men ska ha en ordentlig uppdatering här när jag kommer hem på söndag och berätta allt! Pusss
 


Kommentarer
Postat av: JB

Vad blir det ikväll?

http://vastertorp.blogg.se/1208498717_vad_blir_det.html

2008-04-18 @ 10:38:58
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: victoria

Då får du ha en riktig toppen helg! :D Puss

2008-04-18 @ 12:15:42
URL: http://victori.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0