Fika..

Känner hur oerhört dålig jag har varit på att uppdatera här det senaste dagarna med något intressant men jag har helt enkelt inte hunnit eller haft en dator i närheten. I helgen har jag i allafall tagit det mest lugnt. Fredags var det tonår med bak och jag gjorde mig ett halsband, frågar du mig så blev det fint ^^ I lördags så var jag med lite folk på Mellbystrand och grillade och hade mysigt. Efter det drog vi vidare till olika ställen, jag hamnade i någon byhåla som jag inte kommer ihåg namnet på.. På söndagmorgon så var jag i kyrkis och på kvällen vart det kalas.. Igår var jag på en av Sveriges största turistmål - Ge-kås.. Hahha, fyndade lite i alla fall och vem blir inte glad utav lite shopping?! 
 Det var det mesta av det gångna som jag inte har nämnt. Sitter i skolan nu och ska strax gå och har lite idrott med teori, så det blir inte så slitsamt idag skulle jag tro. Efter skolan ska jag iväg in till stan och kolla på kostym och träffa lite folk och fika ^^
  Usch, människor som röker luktar verkligen inte gott!! Inget emot själva personen utan mest att jag är emot stanken..!  Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Ha en underbar dag! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-15 @ 12:47:12
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej!
Svara gärna på dagens fråga;

http://jyees89.blogg.se/1208256273_dagens_frga.html

Kram..

2008-04-15 @ 12:49:29
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0