fel?

image21 image20 
Hmm. det här med glasögon är svårt. fick i alla fall domen idag av optikern idag att jag behöver glasögon för mina ögon vill inte samarbeta med varandra.. men, jag vet inte hur dom ska se ut blir nog något i detta stuket tror jag. har hemma tre par men tycker bara om dessa två. tittade på Synsams hemsida och hittade en massa fint till så ska nog gå dit och kolla lite i morgon, be dom på Lindgrens beställa hem dom kanske så att jag får dom perfekta ^^ nej, har man inte lidit av beslutsångest innan så lär man ju få det nu!  

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ojdå! Ja, det är hemskt svårt att välja .. med dem var fina båda två :)

2008-04-02 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0