blond?

image22
Saknar sommar, saknar min hårfärg (som förövrigt kommer snart), saknar solen och värmen, saknar allt som hör sommaren till..! Gaaah, längtar ihjäl mig snart. Hoppas bara på att jag får något vettigt sommarjobb med så jag kan leva livet ^^ Frisören nästa vecka, klippning och ljusa slingor är det nog som gäller. Men vad ska man satsa på för frisyr? För jag vill ha lång hår, men det är sjukt snyggt med så där lite längre än axellångt också - blir ju lite mer lättskött då, kanske ska satsa på det? Slingorna får nog bli ganska ljust bruna för.. Blond ska man ju vara på sommaren så det ska jag nog också vara då..! Har du något förslag så är du välkommen att kommentera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0