Bara tre dagar..

Och så var det dags för skolan igen, har dock bara en timme kvar i skolan nu så det är rätt lugnt.. Helgen har varit händelserik med många nya intryck och så har man väl fått en lite anann syn på livet. Människorna som var med var lika trevliga som vanligt och vi ses väl snart igen - typ imorgon. Efter skolan idag ska jag försöka komma in till stan och titta i lite butiker. Träffa mamma sen hem.. Blir nog mest att ta det lugnt idag kan behövas, sov inte så där jätte mycket i helgen..
   Denna veckan kommer nog bli ganska så slapp, nationella i engelska imorgon, simma på eftermiddagen och ut i skogen på kvällen, på onsdag är det skola som vanligt och på kvällen ska jag till stranden och grilla :) Sen är jag ledig i hela fyra dagar, jag ska banne mig unna mig en sovmorgon för jag komemr verklgien inte ihåg senast jag fick sova ut ordentligt och inte behöva gå upp till någon speciell tid..! Andreas fyller år på torsdag också - det får jag inte missa (a) Förresten, vad ska man ge honom? :O Nej, återgå till lektionen..?


Kommentarer
Postat av: Victoria

åå vad härlig din vecka låter :) min är inte riktigt lika kul, men ändå helt okej hoppas jag .. ledighet och sånt är alltid skönt! :)

2008-04-28 @ 14:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0