3april

Nu har jag en något för lång håla. en och en halv timme - vilket kan bli ganska segt när alla roliga har gått hem eller har lektion :/ fast snart slutar hon så då ska jag förhoppningsvis prata lite med henne :) idag har jag bara varit i skolan, var väldigt segt att gå upp i morse typ försov mig lite men jag hann ändå. shoppingsuget i mig börjar att bli lite jobbigt nu. lovade mig i början av denna veckan att jag skulle försöka avstå från att spendera en himla massa pengar som egentligen inte är onödiga men ändå. har nästan lyckats hittills och tror nog faktiskt att jag kommer att klara det. suck suck, nu är det bara en timme kvar av håla. jag måste skriva väldigt segt eller så är det typ att det finns massa annat att kolla också nu när man får tid över vid datorn.
   nej, vad ska man göra idga då? något förslag? det enda jag har planerat är att jag ska köpa biljetter till välgörenhetsgalan med victoria och så ska jag nog försöa leta upp jacob och ta en glass med honom på stan, får störa honom lite i hans shopping x) sry.. hahaha, christoffer gick förbi precis, han ville nog något men palla följa efter honom, ska ju träffa honom sen på musiken.
   tommy ringde igår och sa att jag nu fått två fribiljetter till hbk - ifk göteborg på onsdag :) tjoho, någon mer som ska dit? <3


Kommentarer
Postat av: Sundin & Almqvist

kika in på vår modeblogg!

Mvh
Sundin & Almqvist

2008-04-03 @ 18:21:57
URL: http://safashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0