2 april

Idag väntar nästan bara roliga saker efter skolan ^^ först ska jag till optiken ju, har aldrig varit där innan så vet inte om det är roligt ännu, men skulle nog inte tro att det är det. men efter det ska jag nog fika med emelie och det är dagens stora höjdpunkt - trevligttrevligt :) ska prata lite med henne om helgen också, kommer typ träffa henne mycket den stundande helgen och det säger man ju så klart inte nej till! har handel nu, eller ja snart har jag det och vi har fått en hel del papper så nu har man att göra fram till skolan slutar för denna terminen..!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha ja mig blir du minsann inte av med i första laget ;D

2008-04-02 @ 21:37:47
URL: http://metrobloggen.se/attiica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0