17 / 4

Om man kanske ska ta tag i sig själv och skriva ett ordentlig inlägg, till skillnad från det jag skrev innan idag. Just nu sitter jag i skolan och har som vanligt vid denna tiden håla. Men det är inte så lång tid kvar nu och ska gå och fixa lite mat till mig snart med så jag orkar med att spela lite bas idag. Ringde min lilla vän innan och hon lät ju inte dirket att må så bra, usch och fy! Hade som sagt nationella i uppsatsskrivning innan och nej, jag tycker inte att engelskan är dom lättaste! Matten elr svenska är ju hyfsat mycket lättare i allafall att förstå och man uttrycker sig mycket bättre. Engelska är inte mitt starka ämne.

  Vad ska man göra idag? Packa och sova tidigt är två saker. Men innan det? Typ efter skolan? Just det, måste ju plugga förresten, nu har jag planerat vad jag ska göra,  hahha. Om man kanske ska ta tag i sig själv och plugga järnet så man får MVG imorgon.. Är i och för sig inte så himla svårt med satsdelar så varför inte liksom?
  Nu tog tyvärr orken slut så nu sätter jag punkt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Terminen är snart slut, så det är bara å kämpa på! :)

2008-04-17 @ 19:57:23
URL: http://mariahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0