10 / 4

Matchen igår var väl inte den bästa kan man ju inte påstå! Bra att dom inte förlorade i alla fall men ändå. Måste bara få skryta lite om att jag faktiskt satt bredvid målgörarens broder ^^ Hade för lite kläder på mig igår också så jag frös hyfsat mycket! Hämtade mina glasögon igår med och jag kan säga att det är jobbigt när man inte ser tangentbordet när man sitter vid datorn för att glasögonbågen är ivägen men nu kanske min lärare blir glad för att jag skriver utan att titta när jag skriver. Inte för att jag sitter och stirrar på mina händer när jag skriver men det gör en trygghet.. 
  Dagen ska spenderas i skolan sen så är jag ledig resten av dagen. Någon som vill hitta på något kanske? :) Nu ska jag ha lektion. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0